Vrijwilliger?

Meehelpen?

Al vele jaren wordt alles in de kerk gedaan door vrijwilligers.

Deze groep groep mensen zorgt er voor dat de kerk blijft 'draaien'. Er zijn ook altijd nieuwe vrijwilligers nodig om de groep op sterkte te houden.

Waar zijn we naar op zoek?

Er zijn verschillende groepen vrijwilligers. Hieronder een kleine greep:

• Beheerders - Deze personen hebben de eindverantwoordelijkheid voor activiteiten in de kerk en de gebouwen. Zij hebben ook de sleutel.
  • Catering - De bezoekers voorzien van een hapje en een drankje, natuurlijk ook alles zelf klaarzetten en weer afruimen en opruimen.
  • Klaarzetten en opruimen -  van de alles waar een huurder om heeft gevraagd en na afloop van de activiteit ook alles weer opruimen, zodat het weer klaar staat voor de volgende activiteit.
  • Schoonmaken - dit kan zijn schoonmaken van de zaalruimten, de keukens, toiletten, de ramen zemen, het hout in de was zetten, de vele koperen lampen poetsen. Dit kan na een verhuur activiteit of gewoon op een ander moment in de week.
  • Rondleidingen verzorgen voor toeristen - u wordt vooraf natuurlijk goed geinstrueerd. afhankelijk waar u goed in bent wordt u ingedeeld in een groepen die in het Engels of Nederlands of een andere te woord moeten worden gestaan.
  • Verkooppunt - CD's, boekjes, kaarten en andere koopwaar verkopen tijden de openingstijden voor toeristen.

Al deze activiteiten moeten natuurlijk worden uitgevoerd voor activiteiten voor de kerkelijke gemeente en voor alle andere activiteiten in de agenda.

Mocht u het nu leuk vinden om 1 of meerdere van deze taken op u te nemen, neem gerust contact met ons op.

Wat krijgt u er voor terug?

Veel vrienden en leuke contacten en een "nieuwe" leuke werkkring waar anderen die de zelfde dingen leuk vinden al u, samen met u werken.