Faciliteiten

De beschikbare faciliteiten verschillen per ruimte. Sommige zijn bij de huur inbegrepen, voor andere geldt dat ze optioneel zijn.

Beknopt overzicht van de beschikbare faciliteiten:

Communicatie:
In alle ruimten:

• Wifi aanwezig
  • Optioneel: huur van tv en/of beamer
  • Optioneel: huur van microfoon en speakers

Catering:
We kunnen vanuit eigen keuken frisdrank, koffie, thee schenken. In samenwerking met de bedrijven in de buurt kunnen we de catering verzorgen voor lunch, diner en/of borrel.

Podium:
Het podium is modulair. In overleg met de beheerder is het in de door u gewenste opstelling te plaatsen.

Instrumenten
Te huur:

• het hoofdorgel (Batz-Witte orgel uit 1855, op 16 juni 2000 volledig gerestaureerd opnieuw in gebruik genomen), al dan niet bespeeld door de vaste organist van de kerk.
  • het Carillon in de toren (1989 vernieuwd).  Met het Carillon kan bijvoorbeeld de opening van uw evenement op grootse wijze worden opgeluisterd.
  • het koororgel
  • de concertpiano (Yamaha, G-3, 186 cm)

Informatie betreffende de mogelijkheden kunt u via de mail opvragen bij de beheerder van de kerk:  beheerder@oudeofpelgrimvaderskerk.nl

Wilt u een aanvraag doen dan kan dit via deze link: prijsopgave en nadere informatie