Kerkruimte

De Kerkruimte

De kerkruimte is via de ingang onder de toren aan de Aelbrechtskolk te betreden. Afhankelijk van het evenement zijn naar behoefte andere zalen van de kerk bij te huren.

Specificaties:

• Concert ca. 350 personen
  • Congres 200 personen
  • Huwelijk  350 personen
  • Lezing 200 personen
  • De kerk is sfeervol te verlichten met de dimbare koperen kroonluchters.
  • De koorruimte voorin de kerk kan vanuit de plafondbalken extra worden aangelicht.
  • Door de goede akoestiek is de kerk uitermate geschikt voor klassieke concerten, in het bijzonder voor kleinschalige instrumentale en vocale uitvoeringen. Hierbij kan gebruik gemaakt worden van het aanwezig Bätz-orgel en of de concertvleugel.
  • Het kerkgebouw beschikt over centrale verwarming met vloerverwarming in het middenschip.
  • De kerk beschikt over een invalidentoilet en is rolstoeltoegankelijk.
  • In de kerk zijn, geheel naar wens, diverse opstellingen mogelijk. Neemt u contact op met de beheerder (beheerder@oudeofpelgrimvaderskerk.nl ) voor nadere informatie hierover.
  • wifi
  • optioneel: modulair podium, catering, gebruik van beamer

Gebruiksdoeleinden:

• Concerten
  • Huwelijk
  • Jubilea
  • Lezingen etc.

Informatie aanvraag

Meer informatie over het prachtige Bätz orgel vindt u hier 'De orgels van de kerk'

Fotogalerij: