Open Kerk

Openingstijden

Open Kerk vindt in principe elke week op vrijdagmiddag en/of zaterdagmiddag plaats van ca. 12:00 uur tot 16:00 uur, tenzij de kerk verhuurd is of wanneer we weinig bezoekers verwachten vanwege weersomstandigheden. De hieronder vermelde data kunnen op het laatste moment wijzigen, wij hopen dat u hiervoor begrip hebt. Indien u speciaal met een groep langs wilt komen, verdient het aanbeveling om een aparte afspraak te maken. Zie de links onder het kopje Rondleidingen.

In januari en februari 2024 zal er geen Open Kerk plaatsvinden. Data voor maart worden zo spoedig mogelijk vermeld.

Tot ziens in de Pelgrimvaderskerk!

Rondleidingen

Indien u speciaal met een groep een bezoek aan de kerk wilt boeken, kunt u op de link 'Boek een rondleiding' in het grijze vlak hiernaast klikken en het contactformulier invullen.

Voor het boeken van een rondleiding door Delfshaven inclusief een bezoek aan de kerk verwijzen wij u graag door naar Gilde Rotterdam.